Tuesday 21 June 2011

PEREMPUAN VS LELAKI

Boy and Girl

Perempuan dengan lelaki banyak perbezaan dan rasanya kalaw kita buat list pun cuma ada beberapa persamaan antara lelaki dan perempuan.

1. Kebanyakan perempuan akan merasa sangat sedih apabila diputuskan dan menangis hingga berbaldi-baldi dan beberapa bulan atau tahun kemudian (bergantung pada kadar recover) mereka akan mengatakan betapa bodohnya kerana menangis atas sebab tersebut. Lelaki pula kebanyakannya berhati kering dan mungkin telah diajar dengan kata-kata (i forget a woman in a minute)

2. Perempuan akan paling bersemangat tidak perlu dipaksa apabila dia diberi mandat untuk mencarikan jodoh dan mendekatkan jodoh. Tapi saya tak. hahhahaha.

3. Lepas tengok korea dan nampak jejaka-jejaka yang lebih cantik daripada dirinya sendiri tetapi masih cool, kebanyakan perempuan akan search di google dan gunakan wajah tersebut untuk semua laman social yg dipunyainya.

4. Perempuan akan merasa puas selepas menangis dan berleter.
girls are cute even when they are crying
5. Perempuan kebanyakannya tak kreatif. Lelaki kebanyakannya kreatif. Ni buktinya kenapa tuhan wujudkan manusia berpasang-pasangan. Hasilnya lebih baik. Kalaw tak percaya meh sini aku tunjukkan pembuktiaanya.

Lelaki = kreatif    - persamaan 1
       
Perempuan = kemas - persamaan 2

persamaan 1 dalam persamaan 2

kreatif + kemas = Great

Great
6. Perempuan kalaw berpegangan tangan berdua dan berpeluk-peluk mesra adalah normal dan menjadi pelik apabila dua orang lelaki berpegangan tangan apatah lagi berpeluk mesra. Are you gay??

7. Perempuan amat jarang layan game yg ganas-ganas dikeranakan rasa kasihan yang meluap-luap. Kebanyakannya adalah menternak dan menghias.

8. Lelaki selalu kata 'kalaw nak kahwin nanti aku nak pilih wanita yang solehah, yang seksi ni jadi gf(s) ja.
 Betapa tak adilnya untuk golongan perempuan... I care. we care. Mana aci macam tu. Lelaki tu da menghisap madu,membuang sepah. perempuan tu pulak da jaga segala-galanya.


9. Apabila menjangkau 25 tahun ke atas perkara yang paling membebankan perempuan adalah Jodoh!!. aku ada 3 tahun lagi untuk mula risau.. Dan apabila menjangkau 25 kalaw tak jumpa jodoh juga kebanyakan perempuan memilih untuk sambung study which is salah satu reason kenapa perempuan belambak ja di U

10. Baca dari no 1.

No comments:

Post a Comment