Thursday 23 June 2011

MATHS IS MEMBOSANKAN???

Assalamualaikum

sapa setuju kalaw aku kata maths itu membosankan angkat tangan... turun tangan.

sapa setuju kalaw aku kata maths itu menyeronokkan angkat tangan... turun tangan...

aku angkat tangan untuk maths tidak membosankan. Why ? sebab aku rasa maths ni benda yang lucu. buktinya:

1. masa korang sekolah rendah, kalau topik penambahan atau operasi bercampur soalan dia berbunyi" Ahmad membeli 100 biji buah mangga, kemudian dia memberikan 3 biji kepada Raju, berapa biji mangga yang masih ada pada Ahmad" perasan tak yang soalan macam selalu aja tak lojik, sapa yang akan beli mangga sampai 100 biji pastu bagi pula cuma tiga biji. haha. Ahmad ada kilang buat jem mangga kot.

tu ja bukti yang aku jumpa setakat ni. mata dah tertutup . tangan taip sendiri. semuanya sebab MILO. bagi student yang akan ambil spm tahun ni, don't you dare get close to this water. ada pil tidur!!


No comments:

Post a Comment