Monday 13 June 2011

i lovelovelove and love writing

Sebenarnya before ni aku da memang start da dengan dunia blogging ni.. tp kerana usia masih mentah masa 2 dan aku memutuskan untuk stop beberapa bulan dan tak sangka ianya menjadi beberapa tahun. Why? biarlah menjadi rahsia... huuhu. ok seyes aku x paham apa maksud 'huhu' yg selalu org letak tp aku terpaksa tulis juga 'huhu' sebab da macam x sedap bunyi ayat zaman sekarang tanpa this 'huhu'.
Sebenarnya sekali lagi, aku suka menulis. menulis and menulis. dulu aku suka membaca and yes sampai skunk pun aku masih suka membaca dan banyak blog yg aku terletak eh tak memang aku sengaja letak sebagai 'Benda wajib buat sebelum tidor'. Pada aku membaca untuk mencari sesuatu yang baru tp oleh kerana aku mula perasan yg kebelakangan ini aku macam da jumpa beberapa buah buku yg aku tak setuju dengan point2nya maka aku rasa aku nak tulis dan tulis apa yang aku rasa pula. oh ya, aku belom pegang apa-apa title untuk aku mampu tulis something tu sebabnya aku ada dekat sini.
Aku akan tulis pendapat aku. Apa yang aku rasa dan Yes aku bukanlah dari golongan blogger yang akan tulis semuanya pasal bf dia, bila date, td makan apa dan semuanya.. Nak taw kenapa, sebab aku rasa org macam tu semacam ada perasaan nak tunjuk yang dia bahagia. ok mesti bagi korang semacam jeles ja kan, ok itu pendapat korang. Mungkin betul tapi aku tak. yes. aku x jeles. haha.
Mesti korang heran kan bila aku guna Burung pipit . entah aku rasa burung pipit ni binatang yang hampir pupus even aku yang hidup di kampung ni pun jarang da nampak burung ni. Jd sebelum aku terlupa atau kot2 aku hilang ingatan suatu masa nanti dan tak tahu langsung burung ni at least nama dekat blog ni ble buat aku ingat dengan burung pipit. comel tak idea aku. ok kalaw x comel pun aku tak kisah, ni pendapat aku. Bukan korang pun. hehe.
oklah, ni ja buat kali pertama . warming up. x ble berat2 terus.. see ya.

No comments:

Post a Comment