Friday 15 July 2011

MENCARI INSPIRASI

ASSALAMUALAIKUM

lama dah rasanya tak menjengah ke site ni. ya aku tengah busy berpraktikal dan entah kenapa aku rasa praktikum kali ni i'm a bit loss. tak hilang kemana. kena pula sekolah di kawasan pedalaman, Kiulu. kiulu ni kalau dari kota kinabalu korang akan rasa naik bukit turun bukit, berkabus dan jauh. sangat jauh. bayangkan setiap hari aku lalui ni semua, kena pula naik bukit dan telinga berdengung. OMG... memang semput bang, tak tahan.
aku rasa lagi lama aku berpraktikum aku akan jadi doroty yg berselipar merah atau shrek yang hijau...

tapi banyak-banyak mengeluh pun tak baik juga kan.mengeluh-mengeluh aku still pada aku ada yang best di sekolah ni. belakang dia ada sungai Kiulu yang biasanya menjadi tarikan pelancong sebab ada aktiviti rafting yang boleh dilakukan. sungai yang berarus, berbatu dan putih. memang best. dan dan kami berperancangan untuk berpicnic dan bermandi-manda sebelum mula bulan Ramadhan. heyy.. jangan jeles..

sapa boleh teka apa nama sekolah ni? aku bagi hadiah.

tu ja untuk kali ni. nak keluar release tension sambil beli2 xperia dan htc desire s,

No comments:

Post a Comment